x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie (P) De ce merită să îți promovezi afacerea pe LinkedIn?

(P) De ce merită să îți promovezi afacerea pe LinkedIn?

16 Iun 2021   •   12:52
(P) De ce merită să îți promovezi afacerea pe LinkedIn?

LinkedIn a devenit în ultimii ani o oportunitate excelentă pentru întreprinderile mari și mici, deopotrivă, de a-și îmbunătăți rezultatele de promovare folosind marketingul, de a-și dezvolta gradul de cunoaștere a mărcii și de a interacționa cu clienții lor din întreaga lume.

Numeroase agenții, așa cum este și Agentia re7consulting din București, folosesc cu succes LinkedIn pentru a genera cele mai bune rezultate în domeniul promovării pentru diferite companii.

Fiecare agenție de marketing online se preocupa de imaginea clienților pe LinkedIn, iar acest demers aduce rezultate. Milioane de utilizatori de pretutindeni folosesc această platformă profesională, iar utilizatorii activi de servicii social media sunt din ce în ce mai prezenți aici.

LinkedIn este o platformă pe care companiile nu ar trebui să o ignore, în special cele din sectorul business-to-business (B2B). Avantajele utilizării acestui instrument de marketing sunt numeroase,  direcționarea către public este foarte specifică, există mai multe tipuri de anunțuri eficiente, rezultatele sunt măsurabile și cuantificabile.

Iată de ce e bine să înțelegi de ce publicitatea pe LinkedIn nu este doar o alegere bună, ci o necesitate pentru o promovare eficientă a oricărei afaceri. Sunt câteva avantaje care merită menționate, ca argumente pentru alegerea LinkedIn ca instrument de promovare.

 

  • Acces la un public profesionist

 

LinkedIn oferă un avantaj unic față de alte platforme care oferă servicii Social Media, cum sunt Facebook și Instagram, în ceea ce privește direcționarea către public. Nu există nicio altă platformă care să se apropie de ceea ce utilizatorii partajează pe LinkedIn, de exemplu:

  • Locația
  • Denumirea postului / funcția utilizatprului
  • Experiența de muncă - cv
  • Aptitudini
  • Numele companiei unde activează

 

  • Atingerea cu precizie a unui public țintă

 

Cu opțiunile avansate de direcționare, o campanie pe LinkedIn poate deveni foarte specifică. Poți viza utilizatorii prin alegerea locație, a funcției și profesiei lor, numele firmei unde lucrează, industria în care activează, interesele profesionale,etc.

 

  • Un buget adaptat necesităților

 

La fel ca majoritatea celorlalte platforme de publicitate pe rețelele de socializare, LinkedIn permite adaptarea bugetului în funcție de campanie. O agentie de marketing online care gestionează contul de LinkedIn al firmei tale poate schimba bugetul și sumele licitate din mers ca răspuns la performanța campaniei, pentru a te asigura că apar rezultate. Fiecare demers pe LinkedIn poate fi personalizat pentru publicul țintă. 

LinkedIn oferă InMail sponsorizat unde poți trimite mesaje personalizate publicului ales. Ai posibilitatea să încurajezi utilizatorii să descarce conținut exclusiv, se pot susține evenimente unde poți invita exact utilizatorii interesați de firma și produsele sau serviciile tale. Bugetul campaniilor pe LinkedIn este mereu bine gestionat, în funcție de utilizatorii activi cărora li se adresează.

 

  • Varietate mare de reclame

 

Când te ocupi de publicitate pe LinkedIn, poți utiliza text, imagini și videoclipuri. Există o serie de formae diferite pentru reclame –carusele, anunțuri prin e-mail și multe altele.

Fiecare tip de anunț oferă avantaje diferite, de la personalizare la prezentarea mai multor imagini într-un carusel. Cel mai bine este să testezi câteva tipuri diferite de anunțuri pentru a vedea care dintre acestea rezonează cu publicul și mesajul firmei tale. 

Lista anunțurilor disponibile pe LinkedIn include conținut sponsorizat , mesaje de e-mail personalizate, anunțuri text care sunt similare cu anunțurile de căutare Google prezentate în bara laterală

Anunțuri dinamice reprezintă o versiune personalizată pentru a promova postări de locuri de muncă, descărcări de conținut, pagini LinkedIn sau pentru a dirija trafic către un site web.

LinkedIn, o completare cu adevărat excelentă pentru o strategie de marketing online, are multe beneficii. Pentru a utiliza pe deplin potențialul LinkedIn, indiferent dacă ai nevoie de clienți potențiali B2B sau să ajungi la urechile unor profesioniști din industria în care activezi,  profilul de LinkedIn al firmei tale e bine să fie gestionat de o agenție specializată în servicii de marketing online și promovare social media.

×
Subiecte în articol: Agentia re7consulting