Căutare articole după autorul Andrei Mihai Laslau
a generat 57 de rezultate
Ordonare după:
Pagina 1 din 6 | Rezultatele 1-10 din 57
Afişează 10,
20,
50
rezultate pe pagină
TRUP, MINTE, SUFLET
Iaurtul îţi oferă sănătate
Autor:
Andrei Mihai Laslau
07 iulie 2008 - 7
Iaurtul este un aliment complet. Oferă proteine de calitate, calciu uşor asimilabil, potasiu(comparabil cu bananele), magneziu, vitamine din grupul B şi bacterii probiotice, glucide modificate pentru o asimilare mai uşoară şi o toleranţă mai bună, prin transformarea lactozei în acid lactic în
... Citeste articolul
SANATATEA FAMILIEI
13 sfaturi practice pentru prevenirea cancerului
Autor:
Andrei Mihai Laslau
16 iunie 2008 - 7
Conduită pentru prevenirea cancerului recomandată de Societatea Americane de Cancer. Societatea Americana de Cancer ( ACS ) recomandă următoarele: 1 Evită contactul cu produse pe bază de tutun (nu fuma, nu sta în preajma fumătorilor. 2 Păstrează-ţi de-a lungul vieţii o greutate
... Citeste articolul
FUN
Flavonoidele din legume şi fructe protejează fumătorii de cancer
Autor:
Andrei Mihai Laslau
10 iunie 2008 - 7
14:03 • O dietă bogată în flavonoide contribuie la reducerea riscului de cancer pulmonar la fumători cu 50%. Şi cancerul pancreatic are un risc redus cu 59%. O dietă bogată în flavonoide contribuie la reducerea riscului de cancer pulmonar la fumători cu 50%. Şi cancerul pancreatic are un
... Citeste articolul
FUN
Ceaiul verde topeşte grăsimile
Autor:
Andrei Mihai Laslau
09 iunie 2008 - 7
10:47 • Ceaiul verde ajută la arderea grăsimilor. Ceaiul verde ajută la scăderea glicemiei. Efectele sunt accentuate de efortul fizic. Este concluzia studiilor efecuate de Venables MC, Hulston CJ, Cox HR şi Jeukendrup AE, cercetători din cadrul Laboratorului de Performaţă Umană al Şcolii de
... Citeste articolul
FUN
Înlocuiţi cerealele albe cu cereale integrale. Aveţi doar de câştigat!
Autor:
Andrei Mihai Laslau
09 iunie 2008 - 7
O dietă cu o cantitate mare de cereale integrale ajută la slăbit şi la reducerea riscului de boli cronice. Aceasta este concluzia unui studiu publicat în ediţia din Ianuarie 2008 a Jurnalului American de Nutriţie Clinică. 50 de obezi (25 bărbaţi şi 25 femei) suferind de sindrom
... Citeste articolul
TRUP, MINTE, SUFLET
Mezelurile – un pericol pentru sănătate ?
Autor:
Andrei Mihai Laslau
29 mai 2008 - 7
17:02 • Primulul lucru care imi vine în minte atunci cînd mă întreabă cineva despre mezeluri este NU. Deci, NU, NU, NU şi iar NU. Mezelurile nu trebuie consumate de nici o categorie de consumatori. În afară de gust, majoritate mezelurilor din comerţ nu oferă absolut nimic pentru
... Citeste articolul
FUN
Înlocuiţi cerealele albe cu cereale integrale. Aveţi doar de câştigat!
Autor:
Andrei Mihai Laslau
07 mai 2008 - 7
O dietă cu o cantitate mare de cereale integrale ajută la slăbit şi la reducerea riscului de boli cronice. Aceasta este concluzia unui studiu publicat în ediţia din Ianuarie 2008 a Jurnalului American de Nutriţie Clinică. O dietă cu o cantitate mare de cereale integrale ajută la slăbit şi la
... Citeste articolul
FUN
Stilul de viaţă previne infarctul
Autor:
Andrei Mihai Laslau
06 mai 2008 - 7
Un raport recent publicat în prestigiosul Jurnal ‘ Arhivele Medicinei Interne’ arată că femeile care adoptă un stil de viaţă sănătos au un risc cu 92% mai mic de infarct miocardic, în comparaţie cu cele care pastrează un stil de viaţă nesănătos. Un raport recent publicat în
... Citeste articolul
FUN
Calciul – mai rău decît colesterolul ?
Autor:
Andrei Mihai Laslau
23 aprilie 2008 - 7
Un studiu publicat pe 15 ianuarie 2008 în prestigiosul British Medical Journal arată că femeile trecute de menopauză care îşi suplimentează dieta cu calciu au un risc mărit pentru boală de inimă. Studiul realizat a fost de tip randomizat, dublu orb, controlat cu placebo ( standardul de aur în
... Citeste articolul
FUN
Aspartamul - un experiment uimitor
Autor:
Andrei Mihai Laslau
23 aprilie 2008 - 7
Familia Victoriei Inness Brown era dependentă de băuturi carbogazoase de tip light. După ce a cercetat efectele aspartamului(APM), care se găseşte in toate tipurile acestea de băuturi, ea şi-a dat seama că APM va duce la moartea prematură a ei sau membrilor familiei sale. Pentru a se
... Citeste articolul