Căutarea după "" a generat 870 de rezultate
Ordonare după:
Pagina 1 din 87 | Rezultatele 1-10 din 870
Afişează 10,
20,
50
rezultate pe pagină
TRUP, MINTE, SUFLET
Vitaminele sintetice, mai mult rău decât bine
Autor:
Cristina Andreea Calin
23 decembrie 2010
Consumul de vitamine sub formă de suplimente alimentare poate face mai mult rău decât bine, potrivit unui studiu realizat de organizaţia Which? din Marea Britanie. Etichetele înşelătoare sau care nu oferă informaţii suficiente sunt cea mai mare problemă descoperită, privitoare la
... Citeste articolul
STAREA DE SANATATE
Amenzi pentru comercianţi
Autor:
Cristina Andreea Calin
23 decembrie 2010
Inspectorii sanitar-veterinari din toată ţara au controlat aproximativ 5.000 de unităţi din sectorul alimentar, dar şi din cele care se ocupă de sănătatea şi bunăstarea animalelor, la începutul lunii decembrie. În urma verificărilor au fost aplicate 323 de sancţiuni
... Citeste articolul
TRUP, MINTE, SUFLET
Energizantele nu ajută intelectul
Autor:
Cristina Andreea Calin
14 decembrie 2010
Consumul moderat de băuturi energizante poate îmbunătăţi viteza de răspuns a consumatorilor, dar cu cât sunt băute în cantităţi mai mari, cu atât efectul lor este mai nociv, arată un studiu publicat de Asociaţia Psihologilor Americani. Băuturile energizante au o
... Citeste articolul
SANATATEA FAMILIEI
Fructoza agravează crizele de gută
Autor:
Cristina Andreea Calin
30 noiembrie 2010
Băuturile bogate în fructoză, în special cele carbogazoase îndulcite şi sucul de portocale sunt asociate cu riscul creşterii crizelor de gută, mai ales în cazul femeilor, se arată într-un studiu publicat în Jurnalul Medicilor Americani. Cercetătorii au arătat că
... Citeste articolul
SANATATEA FAMILIEI
Vitamina E nu protejează pielea
Autor:
Cristina Andreea Calin
30 noiembrie 2010
Autoritatea Europeană pentru Siguranţa Alimentelor (EFSA) a respins cererea producătorilor de alimente bogate în vitamina E de a inscripţiona pe etichetă beneficiile acesteia asupra pielii, părului şi unghiilor. Decizia afectează fabricanţii de suplimente alimentare, băuturi şi alimente
... Citeste articolul
TRUP, MINTE, SUFLET
Ciocolata neagră scade colesterolul
Autor:
Cristina Andreea Calin
26 octombrie 2010
Ciocolata neagră poate reduce nivelul colesterolului în cazul persoanelor care suferă de diabet, potrivit unui studiu realizat de oameni de ştiinţă de la Universitatea Hull şi de la Hull York Medical School. La cercetare au participat 12 diabetici cărora li s-a administrat 45 de grame de ciocolată
... Citeste articolul
SANATATEA FAMILIEI
Doctoriile pentru copii vor fi mai gustoase
Autor:
Cristina Andreea Calin
19 octombrie 2010
Cercetători de la Universitatea din Bradford împreună cu medici chinezi fac eforturi pentru îmbunătăţirea gustului medicamentelor destinate copiilor. Potrivit Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii, în fiecare an, un milion de copii mor din cauză că nu există formule de tratament
... Citeste articolul
SANATATEA FAMILIEI
Grăsimile trans trec prin lapte
Autor:
Cristina Andreea Calin
19 octombrie 2010
Alimentaţia sănătoasă nu trebuie abandonată de mame după ce au născut, mai ales dacă îşi alăptează bebeluşii. O echipă de cercetători americani a dat publicităţii un studiu care scoate la iveală faptul că un consum ridicat de grăsimi trans expune copilul la riscuri majore. Prima problemă cu care
... Citeste articolul
TRUP, MINTE, SUFLET
Undă verde pentru coloranţi
Autor:
Cristina Andreea Calin
12 octombrie 2010
Studii anterioare aratau efectele nocive ale aditivilor chimici. Coloranţii azoici folosiţi din plin în industria alimentară nu provoacă alergii, potrivit unui raport recent al Autorităţii Europene pentru Siguranţa Alimentelor (EFSA). După reevaluarea celor zece coloranţi azoici
... Citeste articolul
TRUP, MINTE, SUFLET
Zahărul îmbolnăveşte inima
Autor:
Cristina Andreea Calin
12 octombrie 2010
Reducerea consumului de zaharuri rafinate vă poate salva copilul de la boli de inimă şi obezitate, potrivit unui studiu publicat în Jurnalul Asociaţiei Americane a Dieteticienilor. Rae-Ellen Kavey, conducătoarea cercetării, atrage atenţia că majoritatea copiilor îşi iau cea
... Citeste articolul