Jurnalul.ro Tech Laborator de teste Razele soarelui distrug rapid coronavirusul, potrivit cercetătorilor din SUA

Razele soarelui distrug rapid coronavirusul, potrivit cercetătorilor din SUA

24 Apr 2020   •   11:05
Razele soarelui distrug rapid coronavirusul, potrivit cercetătorilor din SUA

Noul coronavirus este distrus de razele soarelui, potrivit unui nou studiu. Anunțul a fost făcut de oficiali din SUA, în seara zilei de joi, 23 aprilie.

William Bryan, cercetător și consilier tehnologic în Departamentul pentru Securitate, a declarat, la Casa Albă, că oamenii de știință au descoperit că razele ultraviolente au un impact puternic asupra noului virus. Acestă descoperire oferă speranța că virusul nu se va mai răspândi pe timpul verii, scrie Daily Mail.

„Cea mai importantă observație are legătură cu faptul că lumina soarelui pare să omoare virusul, atât la suprafață, cât și în aer”, a afirmat William Bryan.

„Am văzut un efect similar atât cu temperatura, cât și cu umiditatea. Astfel, temperatura crescută sau umiditate ori ambele sunt mai puțin favorabile pentru virus.”, a adăugat acesta.

Radiațiile oferite de razele ultraviolete distrug materialul genetic al virusului și capacitatea lui de a se răspândi.

Datele experimentului nu au fost făcute publice.