Femeile aflate la menopauză care consumă zilnic trei pahare de vin prezintă cu 51% mai multe riscuri de a se îmbolnăvi de cancer la sân, potrivit unui studiu amplu efectuat de specialiştii Institutului Naţional Oncologic din SUA
Femeile aflate la menopauză care consumă zilnic trei pahare de vin prezintă cu 51% mai multe riscuri de a se îmbolnăvi de cancer la sân, potrivit unui studiu amplu efectuat de specialiştii Institutului Naţional Oncologic din SUA şi prezentat la conferinţa anuală a Asociaţiei Americane de Oncologie. Chiar şi femeile care beau un singur pahar de vin prezintă un risc de 32% de a dezvolta cancer mamar. “Indiferent de tipul de băutură consumată, acest risc există”, a precizat pentru Reuters dr Jasmine Lew, coordonatorul studiului. Însă cea mai periculoasă pentru sănătatea femeii este berea, urmată de vin, atrag atenţia cercetătorii în studiul lor, care a inclus peste 184.000 de femei aflate la menopauză. Consumul de băuturi spirtoase creşte cel mai puţin riscul de cancer mamar. Specialiştii au explicat că alcoolul împiedică organismul să descompună estrogenul, hormon care alimentează creşterea tumorilor canceroase. Produşii chimici formaţi în organism în timpul digestiei alcoolului sunt şi ei asociaţi cu dezvoltarea cancerului mamar. Consumul de alcool este vinovat, potrivit specialiştilor, şi de creşterea numărului de femei care suferă de boli hepatice şi de probleme de fertilitate.
-
Cazul unei fetiţe de 11 ani din Vietnam, despre care se spune că are puteri supranaturale, mai precis abilitatea de a incendia lucrurile din jurul ei cu puterea minţii uimeşte oamenii de ştiinţă, scrie Vietnamnews. Fetiţa, despre care părinţii ei susţin că are puterea de incendia lucruri cu puterea minţii, a atras şi atenţia presei din Vietnam,... -
Victor Ponta se află în Afganistan, unde vizitează trupele militare româneşti aflate în misiune. Şeful Guvernului a declarat, luni seara, înainte de a pleca în Afganistan, că doreşte să transmită militarilor români faptul că rolul lor în operaţiunile din Afganistan este apreciat de România, precum şi... -
Omul de afaceri craiovean Genică Boerică, cel care l-a denunţat la DNA pe fostul premier Adrian Năstase în dosarul "mătuşa Tamara" - în care fostul demnitar a fost achitat de instanţa supremă - a fost condamnat, azi, de magistraţii Tribunalului Dolj, la şapte ani şi şase luni de închisoare cu executare într-un dosar privind...
Multimedia
Alte ştiri
- Regina roşie » Rusia a devenit noua campioană mondială la hochei pe gheaţă
- Cele 7 secrete ale stăpînirii CFR » Cum au cîştigat ardelenii campionatul şi de ce domină de 5 ani fotbalul românesc
- Didier şi Basti » MySport creionează două destine diferite de lider
- Wesley anunţă despărţirea de Vaslui: "Dacă nu cîştig titlul, PLEC!" De ce speră Steaua
Recomandări Facebook
Ştiri de ultima oră
Horoscop zilnic, miercuri 23 mai 2012. Vezi ce ţi se va întâmpla
● Dr. Nicoleta Svârlefus, astrolog, trainer spiritual, ...
Citește articolul
Astăzi e ziua ta: Vintilă Mihăilescu
Este doctor în psihologie şi profesor la Şcoala Naţională de Studii Politice şi ...
Citește articolul
Universitatea Cambridge mai dă o lovitură: studentele se întrec pentru "posteriorul anului" (GALERIE FOTO)
Renumită în întreaga lume pentru studiile revoluţionare şi sistemul pe care îl ...
Citește articolul
Eurovision 2012. Mandinga, în finală. Azerbaijan, străbun pământ european!
Semifinala concursului vocal-instrumental Eurovision 2012 a demarat în trombă atunci ...
Citește articolul
Prima Casa 4 poate fi catalogata astfel: o necesitate pentru clienti, o pro ... Citeste articolul
Magistrala 5 este poate cea mai importanta dezvoltare a Metrorex din acest ... Citeste articolul
Este cel mai mare creditor din lume. Este una dintre cele mai mari economii ... Citeste articolul
Grecii adopta o moneda alternativa, pentru a demonstra ca pot continua si f ... Citeste articolul
Alte ştiri
PUBLICITATE
Loading from
Financiar
wall-street.ro
wall-street.ro
Ce case poti cumpara cu maxim 60.000 euro
Inainte de declansarea crizei, 100.000 de euro reprezenta un buget de-a dreptul modest pentru ...
Citește articolul
Ponta vrea monitorizarea obligatiilor din acordul cu FMI
Premierul Victor Ponta a decis infiintarea unui comitet interministerial privind monitorizarea ...
Citește articolul
OBSESIE NATIONALA: Prabusirea Facebook pe bursa isterizeaza presa din SUA
Aproape toate publicatiile din SUA scriu pe prima pagina despre caderea puternica a actiunilor ...
Citește articolul





jurnalul.ro pe mobil
jurnalul.ro pe twitter
jurnalul.ro pe facebook
Abonare flux RSS
Abonare Ediţie tipărită

