x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Special Anchete Contract de publicitate încheiat, în două minute, între Primăria Brașov și firma nou-înființată a unui consilier județean de la USR

Contract de publicitate încheiat, în două minute, între Primăria Brașov și firma nou-înființată a unui consilier județean de la USR

de Ion Alexandru    |    08 Dec 2021   •   07:10
Contract de publicitate încheiat, în două minute, între Primăria Brașov și firma nou-înființată a unui consilier județean de la USR

Compania deținută de consilierul județean al CJ Brașov Silviu Ivan Nunvailer, fost salariat al Camerei Deputaților, de la USR, a primit, la doar două minute după ce a depus oferta, din partea Primăriei Municipiului Brașov, condusă de Allen Coliban, tot de la USR, un contract de 18.000 de lei, prin încredințare directă. Acest fapt s-a derulat în ziua de 26 noiembrie, între ora 14:01 și 14.03, conform anunțului de atribuire publicat pe SEAP. Firma colegului de partid al primarului se va ocupa, până în 31 decembrie, de paginile de Facebook, Instagram și cea oficială a Primăriei Brașov, în special în trei campanii de conștientizare derulate de municipalitate. 

 

Povestea USR-istă de la Brașov începe în data de 26 noiembrie 2021, la ora 10:56, când Primăria Municipiului Brașov publică pe portalul SEAP un anunț, prin care arată că dorește să achiziționeze, în mod direct, fără licitație, „servicii de campanie de publicitate pentru promovarea activității și programelor Primăriei Municipiului Brașov (condusă de USR-istul Allen Coliban – n.red), prin acțiuni de multiplicare a expunerii și atragerea de noi vizitatori pe canalele de comunicare: site-ul instituției publice, pagina de Facebook, pagina de Instagram”.

La data de 26 noiembrie 2021, ora 14:01, primăria lui Coliban primește oferta din partea unei companii, pe nume SC NVLR Studio SRL, cu sediul în comuna Cristian, la câțiva kilometri de Brașov. După care, în 26 noiembrie 2021, la ora 14:03, adică două minute mai târziu, între cele două părți este parafat contractul, în sumă de 18.000 de lei fără TVA. 

 

Părțile contractante fac parte din același partid și din aceeași administrație locală

 

Potrivit datelor furnizate de Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC), SC NVLR Studio SRL a fost înființată în data de 18 februarie 2021, având drept domeniu „activități ale agențiilor de publicitate”, cu un capital social în valoare de 200 de lei. Acționarii societății sunt soții Anca Gabriela și Silviu Ivan Nunvailer. Prima este și administrator.

Ei bine, Silviu Ivan Nunvailer este coleg de partid cu primarul municipiului Brașov, Allen Coliban, dar și coleg de administrație locală cu acesta din urmă. Potrivit site-ului Consiliului Județean Brașov, patronul SC NVLR Web Studio SRL este consilier județean USR, membru al echipei vicepreședintelui CJ Brașov, Szenner Zoltan Huba, tot de la USR.

În această calitate, Silviu Ivan Nunvailer a depus, la data de 10 noiembrie 2020, dar și la 3 iunie 2021, declarații de avere. Din aceste documente, rezultă că soții Ivan Nunvailer dețin, în comuna Ciorani, județul Prahova, 16 terenuri agricole și intravilane, cu o suprafață totală de 74,36 de hectare. La capitolul „venituri”, doar Silviu Ivan Nunvailer figurează în aceste documente. În cel de anul trecut, acesta arăta că a lucrat la… Camera Deputaților, de unde a încasat un salariu de 2.582 de lei, dar a realizat și venituri din consultanță IT de 92.702,78 lei. În declarația de avere de anul acesta, veniturile declarate au fost de 15.145 de lei, de la Camera Deputaților, de 2.140 de lei, de la Consiliul Județean Brașov, și de 54.921,90 lei din consultanță IT.

 

 

Consilierul județean Ivan Nunvailer va participa, zilnic, la ședințele primăriei. Din partea firmei

 

Din anunțul de atribuire al contractului încheiat, cu o repeziciune demnă de invidiat, între primăria lui Allen Coliban și societatea consilierului județean Silviu Ivan Nunvailer (FOTO), aflăm că acesta din urmă urmează să deruleze campanii de publicitate în „social media” (Facebook și Instagram), „pagina de Facebook a Primăriei Brașov, prin contul de business manager ce o deține, va fi legat de contul de reclame al SC NVLR Web Studio SRL”.

Compania de publicitate realiza o campanie de conștientizare a colectării selective a deșeurilor, folosind video-urile de campanie, vizualizările de campanie și textele primite pentru ele, conform indicațiilor primăriei. Acest contract este valabil până la data de 31 decembrie, cu posibilitatea de prelungire, și are drept public țintă persoanele cu vârsta între 18 și 65+ ani. 

A doua campanie se referă la aprecierile pe Facebook, și acest contract având valabilitate până la 31 decembrie, cu posibilitatea de prelungire până în 30 aprilie anul viitor. Cea de-a treia campanie este de conștientizare a proiectelor „Știați că” și „Brașov – oraș de poveste”. „Ofertantul va folosi funcţiunea boost-post pentru postările indicate de autoritatea contractantă, pentru perioada indicată și cu publicul ţintă indicat. Între 15-30 de reclame”, se arată în documentația de atribuire.

În același document se mai arată că „Prestatorul va pune la dispoziție un specialist în publicitate social media, pentru relaţia cu autoritatea contractantă, care să aibă disponibilitatea de a participa zilnic, timp de o oră, în intervalul orar 08:00-17:00, la ședințe pentru stabilirea modificărilor din campanii”. „Această persoană este Ivan Nunvailer Silviu, asociat în cadrul NVLR Web Studio SRL”, este formularea cu care se încheie acest document.

×