x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Tech Gadget În plină pandemie, Apple Music se extinde în 52 de state

În plină pandemie, Apple Music se extinde în 52 de state

21 Apr 2020   •   12:26
În plină pandemie, Apple Music se extinde în 52 de state

Grupul Apple a extins aplicația Apple Music în alte 52 de ţări, ajungând la un total de 167 de state.
Serviciile App Store (magazinul Apple de aplicaţii mobile), Apple Arcade (jocuri video), Apple Podcasts şi iCloud (stocare dematerializată), diponibile deja în 155 de ţări, vor putea fi accesate de acum înainte pe 175 de pieţe, potrivit unui comunicat al gigantului american.

Noile teritorii vizate de această extindere ţintesc mai ales Africa. Apple Music va ajunge în Camerun, Coasta de Fildeş, Maroc, Republica Democrată Congo, Rwanda şi alte 20 de state de pe acest continent.

Operațiunea va permite consolidarea prezenţei globale a Apple Music, cea de-a doua platformă de muzică difuzată în streaming de pe plan mondial, care avea 60 de milioane de abonaţi în iunie 2019.

Apple negociază cu editori, case de discuri şi alţi deţinători de drepturi muzicale pentru a putea să propună un catalog mai amplu.

Utilizarea platformelor de divertisment şi a jocurilor video online a explodat în ultimele săptămâni în urma izolării la domiciliu a sute de milioane de persoane şi de familii.

Apple propune şase luni de abonament gratuit pentru noii utilizatori, în loc de trei luni cât oferea de obicei.

Preţul abonamentului variază în funcţie de ţară, de la 3 dolari pe lună în Mozambic, Libia şi Myanmar, la 5 dolari pe lună în Qatar şi Georgia şi la 11 dolari pe lună în Islanda.

Conform companiei Counterpoint, piaţa muzicii difuzate în streaming a ajuns la 358 de milioane de abonamente pe plan mondial în 2019. Acest număr va ajunge la 450 de milioane până la sfârşitul anului 2020.

Precedenta extindere de amploare a gigantului Apple a fost în urmă cu 10 ani, când a lansat iTunes, în 56 de ţări.

Apple şi-a construit un întreg ecosistem de servicii, mizând pe divertisment (muzică, jocuri video, seriale şi filme), modalităţi de plată (Apple Card şi Apple Pay) şi ştiri (Apple News+).

Veniturile derivate din aceste platforme ajută grupul Apple să compenseze perioada mai puţin fastă prin care trece domeniul smartphone-urilor.
La jumătatea lunii februarie, grupul american a anunţat că nu îşi va atinge obiectivele de vânzări fixate pentru primul trimestru al anului 2020 din cauza crizei economice provocate de coronavirus.

Reprezentanţii Apple au invocat în special dificultăţile de aprovizionare cu iPhone-uri, fabricate în China, şi scăderea cererii pentru produsele sale, în contextul în care numeroase magazine din lumea întreagă sunt închise în această perioadă.

×
Subiecte în articol: apple music Apple