x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Tech Gadget De la social media la Social Tv

De la social media la Social Tv

de Alexandru Radescu    |    17 Sep 2012   •   12:37
De la social media la Social Tv

Transformate in Smart Tv-uri, noile generatii de televizoare cu ecran plat (LED-uri si plasme) recupereaza terenul pierdut in fata PC-urilor/laptopurilor si redevin centrul multimedia al locuintei. Cu o astfel de platforma integrata, la care se adauga si tehnologia 3D, televizoarele “Smart Tv' aduc pe acelasi ecran si canalul TV si fereastra de Facebook, un flux de materiale 3D exclusive (si gratuite), dar si o platforma proprie de jocuri video.

Succesul acestor televizoare se vede si pe piata din Romania, dupa cum arata un studiu prezentat astazi de Flanco. Astfel, daca in 2010 segmentul de “social TV' era aproape inexistent, evolutia acestor televizoare a fost puternic vizibila in piata in 2011, cota acestui segment inregistrand in anul 2012 valoarea de aproximativ 15%, in piata televizoarelor cu ecran plat.

Principalele motive ale cresterii gradului de penetrare a acestui segment sunt nevoia de accesare a unei solutii multimedia complete (TV, DVD player, home entertainement, gaming, acces la retele sociale), precum si nevoia de vizionare a unui continut TV personalizat.

“Functiile inteligente si interconectivitatea dispozitivelor din caminele noastre converg in cele doua directii principale ale tendintelor din tehnologie prezentate la IFA anul acesta. Cererea din piata pentru televizoare cu functii inteligente a inregistrat o crestere vizibila in primele sase luni, atat la nivel international, cat si local, segmentul de social TV depasind statutul de produs de nisa inca de la finalul anului trecut', precizeaza Catalin Marin, Product Management Director Flanco.

×
Subiecte în articol: multimedia smart tv social tv 3d tv