Agenţia McCann Erickson România a câştigat contul de comunicare „Toshiba. No Matter What Guarantee" după ce a fost invitată la pitch (licitaţie) prin intermediul Facebook.

Andreea Sandu - Chief Growth Officer McCann Erickson România ne spune povestea legăturii care s-a stabilit între McCann şi Toshiba, cât de uşor circulă informaţia şi cât de importante sunt reţelele de socializare. „Ne-am mirat şi noi iniţial când am văzut că primul contact a fost stabilit aşa, dar apoi ni s-a părut normal pentru o companie de high-tech să ne abordeze în acest mod. Cred ca asta demonstrează până la urmă cât de uşor circulă informaţia în contextul globalizării şi importanţa tot mai mare a reţelelor de socializare. Pentru ei a fost mai simplu să ajungă la noi prin contul de Facebook al unui angajat de la McCann România, care era prieten cu un angajat McCann Dusseldorf, prezent în reţeaua de pe Facebook a unuia dintre reprezentanţii Toshiba - acest întreg lanţ al comunicării demonstrează exact esenţa reţelelor de socializare şi uşurinţa cu care poţi comunica în ziua de azi folosind social media. Nu îţi trebuie neapărat cont pe Facebook pentru a fi invitat la un pitch, dar în momentul în care un client vrea să te contacteze în acest mod, este mai bine să fii acolo. Din ce în ce mai mulţi clienţi îşi doresc să comunice printr-o abordare neconvenţională pentru a ieşi din canalele foarte aglomerate şi uzitate de toţi jucătorii de pe piaţă, şi dacă îi arăţi că foloseşti social media ai un atuu în plus ca agenţie". Referitor la viitoarea campanie, Andreea ne-a declarat: „Primele execuţii sunt deja on air pe Antena 3 - am exploatat momentul «laptopului» Mircea Badea pentru a scoate în evidenţă garanţia «Orice-ar-fi». Pentru că era un laptop Toshiba achiziţionat recent, a fost înlocuit cu unul nou datorită Garanţiei «Orice-ar-fi»."