x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Calatorii Impresionantă muncă de detectiv. O turistă și-a găsit jacheta de vânzare online, după ce i-a fost furată din bagaj

Impresionantă muncă de detectiv. O turistă și-a găsit jacheta de vânzare online, după ce i-a fost furată din bagaj

31 Oct 2019   •   14:01
Impresionantă muncă de detectiv. O turistă și-a găsit jacheta de vânzare online, după ce i-a fost furată din bagaj
Sursa foto: antena3

Uitați de Agatha Christie: există un alt super detectiv în oraș! O femeie din Oklahoma a desfășurat o impresionantă muncă de investigație pentru a-și găsi jacheta, după ce aceasta a dispărut din bagajul său, în timpul unui zbor cu American Airlines, relatează independent.co.uk. 

După ce a luat avionul de pe aeroportul din Tulsa, Oklahoma, Rinley Rice și-a dat seama când a ajuns la destinație că i-au dispărut mai multe lucruri, printre care o geacă, marca Patagonia, o pereche de jambiere Lululemon, blugi, un pulover, borseta de toaletă și eticheta de pe geantă. 

Ea a fost speriată în special de furtul etichetei, spunând postului de televiziune local KJRH că s-a simțit violată. „Știi, oricine te poate găsi după numărul de telefon. Am avut un sentiment înfricoșător. "

Cu toate acestea, abia în momentul în care Rice a descoperit o jachetă asemănătoare, pusă la vânzare pe Facebook Marketplace, a început să suspecteze cine ar fi putut să-i sustragă bunurile.

Comparând codul de bare al hainei, care era vizibil în imaginea de pe site, cu cel al jachetei sale, americanca și-a dat seama că era de fapt chiar geaca ei. Făcând mai multe cercetări, aceasta a descoperit că manipulatorul de bagaje de pe aeroportul din Tusla a fost cel care i-a furat lucrurile. El era angajat al companiei Piedmont Airlines, firmă contractată de American Airlines pentru a opera astfel de servicii. 

„Crezi că poți avea încredere în oameni când îi plătești să aibă grijă de geanta ta. În loc de asta, bagajul îți va fi deschis și lucrurile furate, deși ar trebui să ajungă intact la destinație”, a spus Kinley Rice. Ea a depus o cerere la American Airlines, societatea promițându-i acordarea sumei de 1.000 de dolari pentru a acoperi costurile articolelor care i-au fost sustrase. Totodată, Rice a depus o plângere și la Departamentul de Poliție Tulsa. Compania aeronautică și-a exprimat preocuparea pentru soluționarea cazului și cooperarea cu autoritățile. 

 

×
Subiecte în articol: american airlines