x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Monden Un tricou produs de celebra casă de modă Versace stârnește reacții aprinse

Un tricou produs de celebra casă de modă Versace stârnește reacții aprinse

12 Aug 2019   •   11:29
Un tricou produs de celebra casă de modă Versace stârnește reacții aprinse

Actrița Yang Mi, ambasador Versace, a reziliat contractul cu celebra casă de modă din cauza unui tricou care, în viziunea vedetei, ar fi adus ofense statului chinez. Aceasta și-a exprimat indignarea pe site-ul de socializare Weibo cu privire la faptul că pe tricou erau imprimate două regiuni administrative speciale, Hong Kong și Macau, ca țări de sine stătătoare. 

''Integritatea teritorială şi suveranitatea Chinei sunt sacre şi inviolabile'', a transmis studioul Jiaxing Media, din partea actriței.  Hashtag-ul #YangMiStopsWorkingWithVersace a strâns 900 de milioane de vizualizări pe Weibo. 

Versace a transmis scuze pentru ceea ce a numit ''o greşeală de design'' apărută pe tricoul său. Compania a promis că până la 24 iulie a scos articolul din toate magazinele sale. ''Iubim China şi respectăm cu tărie suveranitatea teritorială a Chinei'', au mai afirmat reprezentanții Versace. 

Donatella Versace, director executiv al companiei şi designer şef, şi-a cerut  scuze pe Instagram. ''Nu am intenţionat niciodată să arăt o lipsă de respect faţă de suveranitatea naţională a Chinei, de aceea am dorit să-mi cer scuze personal pentru această lipsă de acurateţe şi pentru orice suferinţă pe care aş fi provocat-o''. 

Versace nu este singura companie care şi-a cerut scuze Chinei din cauza reprezentării greşite a unor teritorii ale sale. Anul trecut, retailerul american Gap s-a scuzat după ce a comercializat tricouri care înfăţişau o ''hartă greşită'' a Chinei. De asemenea, mai multe companii aeriene şi-au exprimat regretul după ce Taiwan şi Tibet au fost menţionate pe site-urile lor cu statutul de ţară. AGERPRES

×
Subiecte în articol: versace moda